La Festa de matar el porc!!! No perdem les nostres tradicions 2!



Doncs si, matar el porc es una festa! Una reunió familiar i un treball en equip! I uns àpats de tres parells de collons (perdoneu per l'expressió)!

Jo no us explicaré la matança del porc, us passo la direcció d'una carta del Mateu Solé de les Oluges que l'explica tal i com la feien a casa seva fa uns anys! La matança no ha canviat massa a l'actual, nomès s'ha canviat la manera de cremar el porc, que ara es fa amb un soplet!

Aquí teniu l'enllaç i que aprofiti

Comentaris

Bones Jordi, al sopar d'ahir a la nit dels geganters ja ens van informar de la teva nova faceta de "matarife" . Ull amb el "pebre"
Anònim ha dit…
Osti em feia una gràcia d'anar-hi! I fent mandongo em vaig lligar la padrina del Ton que es molt bon partit! Ja li vaig dir al matarife oficial que l'any vinent el punxo jo!