24 d'agost: Band Tokades i Sound de Secà presenten 'Sturm und Drang'




Aquest any 2012 l’espectacle de Divendres d’Aquelarre està d’aniversari, i és que ja fa 10 anys que les Band Tokades són les responsables de dur a terme l’espectacle escènic de divendres, que es composa bàsicament en la unió de la percussió i la posada en escena de ritmes i sons del món i altres cultures.

Aquest any les Band Tokades es fusionen amb el també cerverí grup de percussió Sound de Secà, per presentar a Cervera un espectacle amb una forta càrrega musical amb l’aliança d’una enèrgica història escènica darrera.




La Plaça Major de Cervera esdevindrà un gran espai escènic on, estructures mòbils, estàtiques i elements arquitectònics de la plaça, formaran el gran escenari per representar “Sturm und Drang”, de la mà de més de 40 músics percussionistes alhora actors, i un equip tècnic de més de 10 persones.

La composició i direcció musical és a càrrec dels músics Xesco Grau i Robert Canela, i sota la idea i direcció escènica d’Araceli Garcia.




Fotografia: Ritual Kundalini de Lilith. Aquelarre 2008. Joan Porredon

Informació i fotografia extreta de http://www.facebook.com/bandtokades

Comentaris

Anònim ha dit…
Musicalment no puc opinar, Però com a espectacle era molt fluix i avorrit. Abans que s'animés al final semblava cosa per a intel.lectuals. Gent del meu costat va marxar i jo vaig agantar com un pepe esperant alguna cosa bona i quan vaig començar a gaudir es va acabar en sec. No li vaig trobar cap sentit argumental. És el que ens tenen acostumats.
Anònim ha dit…
Fluixet, fluixet i musicalment també.