'Sempre reps molt més del que dónes': l'anunci de la Marató 2008


Una història verídica i desconeguda pel gran públic és l'eix sobre el qual es vertebra l'anunci de "La Marató" d'aquest any, que té de lema "Sempre reps més del que dónes".

Els protagonistes en són Winston Churchill i Alexander Fleming. A l'edat de 12 anys, un nen s'ofegava en un llac quan un granger i el seu fill el van salvar. El pare del nen, a punt de morir, es va revelar com una persona rica, i va voler agrair aquell fet als grangers pagant l'educació del fill. El nen, uns anys més tard, es va graduar en Medicina. Els dos joves van perdre el contacte, fins que el fill ric, Churchill, ja convertit en primer ministre, va tenir un problema de salut i va anar d'urgència a l'hospital, on li van subministrar un medicament nou, l'únic que el podia salvar. Es tractava de la penicil·lina. El seu descobridor: Alexander Fleming, el fill del granger.

Per a més informació vers l'anunci: http://www.tv3.cat/anuncimarato/

Font: http://www.tv3.cat/actualitat/118803

Comentaris

Anònim ha dit…
gairebé 7 minuts d'anunci!