II Trobada Terres de l'Ebre de la Federació de Diables i Dimonis de Catalunya


La colla de diables 'Els Figots Satànics' de Riba-roja d'Ebre us conviden a celebrar amb ells aquest dissabte 23 d'agost, a partir de les 10 de la nit, el seu 15è aniversari, que consistirà ni més ni menys en la realització de la II Trobada Terres de l’Ebre de la Federació de Diables i Dimonis de Catalunya.

La trobada comptarà amb la participació de les colles de diables següents:

  • Los Carronyers de la Montera, de Corbera d’Ebre
  • Diables Lucifers, de Roquetes
  • Diables Lo Golafre, de Tortosa
  • Llampec nois, de Tortosa
  • Fotem-li foc, d'Alcanar
  • Foc i Flama, d'Horta de St. Joan
  • L’Ull de Bou, del Pinell del Brai
  • Sheron, de Móra d’Ebre
  • Diabmonis, de Sant Carles de la Ràpita
  • Diables Aldaia, de l’Aldea
  • El Jordiet, de Garcia
  • Foc a la Metxa, del Perelló
  • Dimonis de la Fatarella
  • Dimonis de Rasquera
  • Els Figots Satànics, de Riba-roja d'Ebre

Font: web de l'Ajuntament de Riba-roja d'Ebre

Comentaris

Anònim ha dit…
collons!a veure si s'organitza una trobada de diables de la segarraaaaaaa....
Anònim ha dit…
ja pots començar.
Anònim ha dit…
Osti potser sona molt sec el meu comantari, però es necessita fer feina no donar-ne.
Anònim ha dit…
Es questió de fer una proposta amb cara i ulls,jo ho veig factible.
Anònim ha dit…
de fet és una trobada de tres colles: Sanaüja, sant Guim i nosaltres, per què no? em sembla una molt bona proposta!
Anònim ha dit…
m'han comentat a casa que aquesta trobada ha sortit per la tele! Algú ho ha vist?
Anònim ha dit…
Jo també contaria amb els diables de Santa Coloma de Queralt(baixa Segarra).