Pastorets i pessebres: enguany sí!



Després de l'encesa de l'enllumenat nadalenc, que va estar acompanyada per l'actuació de la nostra Colla Infantil, el Nadal ja es pot dir que és a tocar.

És per tot plegat que ja s'estan fent els darrers preparatius de les activitats anunciades per aquestes dates. Us en volem destacar dues relacionades amb la cultura popular del nostre país:

* Fins el divendres 21 de desembre.

Inscripcions al Concurs de Pessebres, al Centre Municipal de Cultura. Organitza: ASSOCIACIÓ DE PESSEBRISTES DE CERVERA I COMARCA.

* Dimecres 26 (sant Esteve) i diumenge 30 de desembre.

Representació dels Pastorets "La Rosa de Betlem", del cerverí Ramon Turull, a càrrec de la companyia GREPP TEATRE, sota la direcció d'Imma Miranda i Gemma Pich. Ambdós dies a 2/4 de 7 de la tarda, al Gran Teatre de la Passió de Cervera. Preus populars. A la mitja part de la representació es farà el lliurament de premis del Concurs de Pessebres.

Font: revista "Paeria", desembre 2007

Imatge: http://www.espluga.altanet.org/bd/representacio-2004.gif

Comentaris

Anònim ha dit…
Bona noticia,que es recuperin els "nostres"pastorets.
Anònim ha dit…
Cada any s'haurien de fer els pastorets del senyor Turull, que són l'òstia! El text és molt bo, i, que carai, són els nostres!

Buti i Farra... butifarra !!!
Anònim ha dit…
El que hauriem de fer es imitar el famós "comando tió"
Vau rebrer, ja fa temps, un video on uns personatges van anar per les cases on hi havia els PUTOS SANTA CLAUS a les finestres, i els canviaven per uns "tiós" catalans? Despres van encadenar tots els PUTOS SANTA CLAUS yankies...

Ens hem de posar en marxa per recuperar les nostres tradicions!!!

Caga tió, tió de Nadal...
Anònim ha dit…
A la foto que ilustra aquesta noticia,jo diria que hi apareix el nostre cap de colla,tothom te un passat.....
Anònim ha dit…
jo no el veig!! qui és?
Anònim ha dit…
T'hi has de fixar molt bé,es el pastoret que queda més a l'esquerra de la foto.
Anònim ha dit…
Ei Cris,
Sento decepcionar-te pero em penso que no soc jo. Vaig deixar el mon de "la comedia" ja fa mes temps, i em penso que aquesta foto no es ni de Cervera.
Pero si que havia fet els pastorets! Els de Folch i Torres, ja fa una pila d'anys. Recordo que el priem any que vam fer de protagonistes amb el meu germà, jo havia de dir la primera frase de l'obra, i al obrir-se el teló, ZAZ! em vaig quedar en blanc, jejeje.

Quants records...
Anònim ha dit…
Penso que són els pastorets de l'Espluga de Francolí...