150 actuacions actuacions amb foc!


Doncs si companys, aquest dissabte si no vaig massa errat, fem 150 actuacions amb foc! Carles ja em corregiràs! Doncs res que el següent escrit es per fer una mica d'auto critica, a la meva persona, com a organitzador de l'Assaig general d'enguany i prorrogat per no se quantes històries, ni se quantes vegades, i a la colla en general per no volguer fer que només 1 assaig mal fet en 13 anys d'existència!

Un dels problemes que tenim, quan dic tenim, parlo a nivell de colla, no només de junta, és que donem les coses per fetes o per sabudes, o creiem que amb un "novato" amb una breu explicació de la casa, la colla i la piro ja en te prou. Això es un problema de tots! Quant arriba una persona nova a la colla on no coneix ningú, no li fem massa cas, ens limitem a saludar-la i poca cosa mes, em sembla que mai ningú, s'ha dignat a ensenyar la casa a cap persona nova el 1er dia, ni a presentar els companys, ni a dir-li com es diuen les nostres bèsties! En fi jo em penso que ja fallem per aquí a nivell general! Desprès tot això s'arrastra a nivell de funcionament, i ja no parlo de saber com funciona el Ball de Diables, (jo ho he après aquest any, i no es tant difícil) sinó temes bàsics del correfoc.

Fa dies que estic rumiant sobre aquests temes i tots en tenim part de culpa, quan la colla es va fer gran i vàrem fer el document d'estil, era una intenció però la vàrem deixar perdre pel camí. A principi d'any i quan vam començar amb la junta actual, un dels molt punts i comissions que vàrem dir de fer o d'arrancar, es la "Comissió de Document Estil" i jo com a convocant ja vaig dir que la deixaríem per desprès de l'estiu, doncs es ara quan em de començar a reunir-nos i mirar d'impulsar aquesta manera de fer de la colla i on a de quedar plasmat la gran majoria d'idees de coses que volem fer i les maneres com treballem.


No res, que avui m'auto motivo i us esperono a fer de la colla, un grup de Cultura Popular Tradicional Catalana, una mica mes gran i mes ben organitzat!


Diables si algú es veu capacitat, motivat, amb l'obligació, encuriosit a formar part de la Comissió Estil, ja ho sap només m'ho ha de dir, que farem la 1ª reunió aviat!


Companyes i Companys l'assaig general ja s'apropa!

Comentaris

Jordi Lloberes ha dit…
Reunió Comissió Document d'Estil, Dissabte 29 a les 17h. en punt a la casa de la Colla!