Es bona idea de fer un blog?


Salut companys, es la primera publicació que faig i per tant es en periode de proves! Ja m'he donat d'alta i per començar, no m'en surto de ficar una foto al meu perfil, em diu que busca una icona i no apareix per enlloc! En fi, serà una bona aventura, publicar un escrit, al moment i cadascú en un lloc diferent del país, crec que donarà joc a lo carranquer, i serà molt instructiu tant pels grans, com per la canalla que també ficaran el seu gra de sorra, segur, a mes a mes tothom podrà publicar una replica, que potser es el que faltava en l'anterior revista, que tots criticavam l'escrit però en petit comité, no serà mala cosa, sempre i quan es respecti l'opinió de tothom i no s'arribi al punt de la descalificació i/o l'insult, sota nom d'un pseudònim! En fi com deia algú llarga vida a Lo Carranquer!

PD. Amb la Maria es va parlar pel tema de corregir els escrits? a mi em fa falta un cop de mà!

Comentaris

Anònim ha dit…
Llarga vida a lo Carranquer electrònic i sobre paper!

Corregir els escrits? Eina de correció ortogràfica del Word! Si no saturariem la Maria!