25 del 25è

Avui, aprofitant el dia de la dona, doncs una Carranquera amb molts anys a colla.
Us presentem al Judith Ganyet.

Nom complert (Alies)
Judith Ganyet Falip (Per alguns Ganxet)

Recordes en quin any vas entrar a la colla ?
Bufff... vaig molt malament de memòria i de dates encara més...  Fa més d'una dècada!!

Per que vas decidir entrar a Carranquers.?
Vaig deixar-me enredar pels amics/amigues. M'ho van pintar molt bé i com que m'apunto a un "bombardeo"... a fitxar a la Colla!

Explica’ns quin i com va ser el teu primer correfoc ?
Potser el meu padrí/padrina em podria donar un cop de mà! Des d'aquí faig una crida a veure si em pot reapadrinar i refrescar-me la memòria, té una birra pagada!

Dins la colla, quins papers/figures has desenvolupat ?
Diable, diablessa, bombera, carretillera, tabalera i carranquera passiva.

La Judith fent de diablessa al dijous gras del 2007

Has format part alguna vegada de la junta de la Colla? En quin càrrec ?
Sóc i seré diable ras! jaja

Estàs en alguna altra associació a part de Carranquers?
He format part de diverses, però actualment estic una mica de retirada espiritual!!!

Explica’ns un bon record d’una sortida.
Doncs us explicaré una anècdota de la Festa de la Colla, no hi ha cap més pregunta on ho pugui encabir! Resulta que un any, pel sopar de dissabte, estava al torn de barra i algú va anar a buscar els tiquets, dels que estàvem servint, al cap de colla i a pagar-los. Quan va dir els noms dels qui érem va contestar:  "X euros cadascú i la Judith no paga que és col·laboradora (persona externa a la Colla que ve a donar un cop de mà i se li paga el sopar). Va ser boníssim, encara dura ara la conyeta. I el més bo de tot és que portava més anys que ell a la Colla!

Quina seria la teva sortida somiada ?
M'encantaria una sortida tipus "Artziniega ". No vaig ser-hi i sempre n'he sentit a parlar molt i molt bé: un gran tiberi, un animalot donant voltes a la brasa per ser cruspit, curses de bombones de butà, bon rotllo, juerga.... i un bon correfoc també!

Has ballat alguna vegada el ball del drac (portador / bastaixo) ?
Ballar no és el meu fort i menys amb un drac a sobre!

Saps explicar-nos que vol dir “Carranquejar”?
El ball o els moviments que fan els diables al sortir a cremar. Caldria començar a valorar la possibilitat d'introduir-hi la "genuflexió", sempre tan aclamada pel Miquel del Noctàmbul.

Saps tocar el toc “Matraca” amb el tabal?
Sí, l'he tocat en alguns correfocs! 

Aquí a punt de cremar l'any següent.

Alguna vegada has portat la furgo del Pedrós en alguna sortida?
No, però m'ofereixo per la propera vegada! El camionet eh!!! "Yo para ser feliz quiero un camión...."

Recordes quants  vestits de diables has tingut ?
Un parell i aviat m'hauré de fer el tercer, l'actual se m'ha encongit!

Saps que és un “francès”? Explica-ho.
I tant que ho sé... La primera vegada de cremar-lo el vaig posar al revés, llavors no es feia el CRE, el curs aquest de piro! Això avui en dia ja no passa oi?

Has portat alguna vegada les barres a la baixada de l’Aquelarre?
Durant molt temps he fet la baixada amb Bandtokades, només n'he fet dues amb la Colla i com a diable. Ja es veurà en el proper Aquelarre!

Has participat alguna vegada en algun correfoc de la colla infantil?
No!!!! Bé....D'espectadora serveix?

Has tingut alguna cremada important?
De moment no... toco fusta! 

Continua la lletra, La Puta i el Vago es ............ 
Mmmmmm.... A la foguera!!! (Ell, ella i la família sencera)

Comentaris