Dissabte de Trobada i de Festa Jove!


Comentaris

El dimoni Cucarell ha dit…
COMENTARI INICIAL: Bona iniciativa aquesta trobada de diables segarrencs! A veure si té èxit i pren certa periodicitat.

OBJECCIÓ: Per cer, el perfil de la Segarra del cartell no es correspon precisament amb la nostra Segarra Històrica.

COMENTARI FINAL: A vint anys de la caiguda del mur de Berlín, quan cauran definitivament les fronteres privincials que ens separen?
el dimoni de la puput ha dit…
El que s'ha de llegir....
diables de cervera - carranquers ha dit…
Hem canviat el cartell de la trobada de diables que apareix a la notícia, doncs hi havia alguna errada que havíem de subsanar. Aquest ja és el definitiu. Com podeu comprovar, hem aprofitat per fer-li algun retoc... Disculpeu.
Núria ha dit…
Dimoni Cucarell: vols dir que trobes alguna cosa perfecta tu? en tot has de posar cullerada eh! fins i tot en la silueta de la Segarra Històrica! Et proposo una activitat: per què no en dibuixes una de ben gran i la pengem del balcó de Cal Lago demà al vespre?
L'estoret mandrós ha dit…
Doncs jo al comentari no hi he vist pas mala llet, tot al contrari, el trobo constructiu. Siguem una mica més positius tots plegats, que dormirem millor i viurem més anys... AUPA LA SEGARRA HISTÒRICA !!
lin yutang ha dit…
Que dues persones manifestin que els en desagrada una altra és una còmoda manera d'expressar que s'agraden mútuament.
Núria ha dit…
Jo ja dormo ben tranquil·la el que passa és que potser sóc una mica malpensada i em dóna la sensació que sempre hi ha gent que s'ha de queixar per alguna cosa o altra i no dóna mai la cara per dir-ho davant de tothom. Res més.
El dimoni Cucarell ha dit…
Núria, sento haver-te fet malpensar... Els meus comentaris no duien cap mena de mala intenció.
M'estimo la Segarra i em fa ràbia que es prengui com a símbol de la mateixa el perfil esquarterat que té avui dia. Posar al cartell unes espigues va ser una gran troballa!

Pel que fa al mapa de la Segarra històrica que em demanes, no m'ha donat temps de dibuixar-lo. Si trobo la manera de penjar-lo al bloc, no dubtis que ho faré.

Amics?
Anònim ha dit…
jo abans m'agafaria a un clau roent.