'HEROIS', l'homenatge de la fotògrafa Laia Díaz a la màgica temporada castellera 2014





Vaig començar la temporada castellera el 13 d’abril a l’Ametlla de Mar i la vaig donar per acabada l’1 de novembre a Vilafranca del Penedès. No sé quants castells he vist intentar, desmuntar, carregar o descarregar, però tirant la vista enrere l’únic que puc dir és que han estat una barbaritat. I també han estat una barbaritat les fotos que he disparat per les places castelleres aquesta temporada.

Ara toquen uns mesos de descans, uns mesos en què agrairé no tenir tots els caps de setmana ocupats (tot i que segur que al gener ja diré allò de “ves, aquest cap de setmana podrien fer castells en algun lloc…”).

Però, abans de donar-ho tot per acabat fins l’any vinent (tot i l’article que vaig escriure l’altre dia) he volgut fer el meu petit homenatge als castellers i a les colles en forma de vídeo fotogràfic. Un homenatge per agrair-vos que durant els darrers mesos m’hagueu fet patir, xalar, enrabiar, riure, plorar… En definitiva, que m’hagueu fet gaudir una temporada més de la màgia dels castells regalant-me moments inoblidables.

No són ni un quart de totes les fotos que he fet i potser tampoc són les més boniques, però per mi són algunes de les que tenen un significat més especial i que deixen palès quins són els sentiments que es poden viure en una actuació castellera.

Gràcies per tot, herois!

Laia Díaz


Extret de http://historiesdunacamera.com/2014/11/06/herois/

Comentaris