De l'11 al 13 de desembre: actes per la Marató de TV3 a Cervera


El diumenge 13 de desembre La Marató de TV3 organitza diferents activitats per recaptar fons a favor de les malalties minoritàries, un ampli i divers grup de patologies greus, poc conegudes i amb pocs recursos destinats a la recerca de la seva curació.

Un any més Creu Roja La Segarra, juntament amb la Paeria de Cervera, entitats, comerços, i ciutadans i ciutadanes de Cervera i comarca, realitza diferents actes amb l’objectiu d’aconseguir recaptar una important donació econòmica per a La Marató d’enguany.

Els dies 11, 12 i 13 de desembre es realitzaran diferents actes a la ciutat de Cervera. Seran de caire esportiu: exhibicions, tirades de bitlles, aquagym, curses, caminades... De caire cultural: recitals de música, corals, ball country, i d’altres lúdics com la cercavila pels carrers de la ciutat, concert pel jovent i la tómbola.

Aquest any, com a novetat, el dissabte 12 al vespre es farà un Sopar Popular Benèfic per la Marató de TV3, amb una paella gegant com a plat principal. També, durant tot el dissabte, hi haurà un punt d’informació permanent sobre les malalties minoritàries davant l’edifici de la Universitat.

Tots aquests actes estan pensats perquè tothom pugui informar-se i conèixer les malalties minoritàries i pugui posar el seu granet de sorra participant en qualsevol de les activitats que es realitzaran. Als comerços i llocs públics podeu trobar els programes amb els horaris detallats de totes les activitats.

Font: revista 'Paeria de Cervera', desembre 2009

Comentaris

recordeu que aquest diumenge... ha dit…
Cinquena edició del disc de "La Marató"

Com ja és tradició, el disc de La Marató es posarà a la venda la setmana abans del programa, el dia 6 de desembre. El disc es distribueix a través dels principals diaris del país (La Vanguardia, El Punt, el Diari de Tarragona, Diari de Girona, la Mañana de Lleida, Segre de Lleida, Regió 7, El Periódico, Sport i Mundo Deportivo) i a un preu molt assequible: 9 euros.

Darrere de la producció musical hi ha el talent dels músics Marc Parrot, els germans Toni i Xasqui Ten, i el Jordi Cubino. Un any més, tots quatre artistes posen la seva creativitat al servei de La Marató. En el disc hi podreu trobar versions al català de grans èxits musicals interpretats per artistes d'estils molt diferents. Un mestissatge que, com La Marató, busca la suma d'esforços per obtenir el màxim d'ajuda.
Anònim ha dit…
Si perqué després torni a pasar com l'any pasat que la SGAE vol cobrar els drets.
el cobrador del frac ha dit…
Encara és el Julián Puig el que cobra a Cervera els drets d'autor?
Anònim ha dit…
fa temps que va plegar, ara em sembla que es un home de Bellpuig.